Monstar 3. Bölüm izle

part1
part2
ok
3. BÖLÜM VK
3 PART 1
3 PART 2

Author: korediziizle.com

20 thoughts on “Monstar 3. Bölüm izle

      1. admin biraz daha çabuk olamazmısınız.bütün bölümlerimi çeviriyorsunuz yoksa sadece 3.bölümü çevireceksinizz

  1. yaa 3.bölümün çevirisi ne zaman yapılacak çok güzel bi dizi çok merak ediyorum tüm bölümlerini çevirmedinizmi ?

  2. ayy bayıldım gene bu bölümede kızlar biraz sakin olun elbet gelince ekip çevirecektir ELLERİNİZE SAĞLIK ÇEVİRİ EKİBİ çooook beğendim diziyi umarım dördüncü bölümde bir an önce yayınlanır =)

  3. geldi ya yapmayın adminin de bir hayatı var siz sırf diziyi izleyin diye zamanını harcıyor lütfen azcıkda onları düşünün dizi yorumlarına bakıyım dedim bin pişman oldum aishh cidden bencillik yapmayın

  4. ohaaa çocuk çok taş o.OOO arkadaşlar sanırım bu dizi hala devam ediyo harika bitmesin diye azar azar izlememe gerek kalmadı :D

  5. bence film harika ama bu filmde bence yanlış bişey var kızın halası yani o kadın öğretmen bu kadar kötü bir karakter olmasa çook daha iyi olurdu bu şekilde pek güzel olmamış ..xx

  6. allah askına o bastakı reklamlar ne oylee su kız onu alacakaranlıktakı bella nınn kızına benzettım bıraz dıkkatlı bakarsanız ona benzıyoo ^.^ -.-

  7. Bu bölüm çok komikti bence en komik bölüm bu ordaki kızdaki güzellik maşallah :SSSS .gfs çok tatlılar :D herkese tavsiye ediyorum hazırlayanların eline sağlık

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir